torsdag den 8. marts 2012

Donut til håret

Ja det lyder jo lækkert! Og det er det også - hvis man er til store, smukke knolde! Og hvem er ikke det ;)

Jeg har endnu ikke kunnet lave præcis den som på billedet. Jeg har dog også først lige fået den og har kun brugt den 2 gange. Begge gange har jeg brugt den på en måde, hvor den ikke bliver så rundt og perfekt, men bare rigtig stor og dejlig.
I kan ane formen på det her billede (i kan nok også ane alkoholen i blodet) ;)
 Umiddelbart er disse donuts lidt dyre - omkring 80 kr., men jeg fandt min i TREND (i Odense ligger den på Kongensgade) til 29,99 kr :) 
Men hvis man gerne vil have en der er endnu større, må man nok punge ud.. Jeg har i hvert fald ikke set dem billigere - har I?

Regner med at lave et indlæg senere på ugen, hvor jeg viser hvordan man kan lave dem selv - det skulle være ganske billigt! Og det kan vi jo godt li'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar