onsdag den 7. marts 2012

Volleyball




Til jer, som ikke kender mig personligt burde jeg nok fortælle, at jeg er lidt af en volleyfreak! Jeg har dyrket volley i 7 år, men er lige i øjeblikket skadet i mit knæ. Jeg skal opereres her i Marts og så må vi se, hvad der sker bagefter.
Meget af mit liv foregår i volleyverdenen: mine venner spiller volley, jeg tager ud og ser volleykampe og min kæreste spiller også volley (det er ham der står forrest i tak-for-kampen-køen på det nederste billede).
Jeg har brugt mange weekender og ferier på volleykampe og ture med diverse landhold - og det har været super fedt! Nu drømmer jeg om, at bliver klar i knæet igen, så jeg kan komme i gang og forhåbentlig rykker mit hold op i eliten næste sæson, så vi kan spille mod de allerbedste i Danmark!

Netop på grund af min brændende passion for volley, vil der fra tid til anden komme slå indslag fra kampe osv. Håber i gider læse det alligevel :)

De overstående billeder er fra en kamp i går mellem Marienlyst (Odense) og Middelfart (hvor min kæreste spiller). De er midt i en bedst-ud-af-5-semifinale og kæmper altså om at komme i finalen til DM.
I den anden semifinale spiller Gentofte og Hvidovre, hvor Gentofte fører 2-0.
Middelfart vandt første kamp 3-1 og også kampen i går 3-0, hvilker betyder at de bare skal vinde næste kamp (på lørdag kl. 14 i Marienlystcentret hvis der er nogen der skulle være interesserede) for at vinde.

Det bliver super fedt og håber selvfølgelig på endnu en sejr til MIDDELFART!

Billederne er taget med en fed app på min IPhone som hedder Vintage Cam
Vintage Cam og så Hipstamatic, bruger jeg rigtig meget - det er dejlig opfriskende og laver lækre billeder, så man ikke behøver bruge tid på at redigere selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar