onsdag den 14. marts 2012

I love Pastel

Det der med pastel er lige mig! Så jeg må se at få købt noget - for lige nu ejer jeg kun en håndtaske/brief fra h&m, som der kommer billeder af snart.
Men her er lidt inspiration til jer (og mig)
 
 Disse skønne catwalktendenser er fra venstre Phillip Lim, Ralph Lauren og Prada. Lidt i den dyre ende jo, men alt dette kan jo sættes sammen af budgetkøb :) 
 
 
I ved jo, at jeg har en svaghed for Cambell-sko, og selvfølgelig har han også kreeret nogle i disse skønne farver. Er HELT vild med de grønne :)

-
 
Når man så har sat forskellige pastelfarver sammen, kan man jo bryde det lidt med lidt rå smykker - så man ikke ligner en hel catwalk hver gang man går på gaden ;)
Disse synes jeg er dejlige! overvejer at købe halskæden (skal ses på wetseal.com da jeg ikke kan hente billedet, så man kan se den ordentligt)!
-

Man kunne jo også vælge bare at pifte et hvert outfit op med små lækre detaljer med pastel - både til hverdag og i byen
  Disse små skønheder har jeg fundet på Asos.com som er en fed side, hvor især accesories'ne er billige :)


Disse to er nok mest til partyoutfittet, men skønne er de! Også fra Asos.com

 Hvad kan jeg sige? de er jo skønne og taler lidt for sig selv! 
De er fra Erica Weiner, som er en designer jeg lige har opdaget. Det kan være hun får sit helt eget indlæg på et tidspunkt :)

That's it for know!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar