tirsdag den 6. marts 2012

Så hatten passer :D


En veninde fra min klasse viste mig disse lamper den anden dag - og jeg er totalt skudt i dem!
Synes simpelthen de er vildt charmerende! Dog er de en smule pebrede (1.499,-), synes jeg og jeg har heller ikke plads til dem i min nuværende lejlighed - men hvis jeg engang bliver færdig med en uddannelse og får en lækker lejlighed, som det rent faktisk kan betale sig at gøre noget rigtigt ved - så kan det være de får a special place der :) -håber jeg

Havde overvejet at købe en fin bordlampe i en genbrugsbutik og en fin lady-like hat og sætte på i stedet for en lampeskærm - det kunne måske være et lækkert og relativt billigt alternativ til disse skønheder :)
Håber på at kunne fremstille og præsentere sådan en bordlampe i april, nu hvor jeg får penge tilbage fra skat - det kan vi godt li'!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar