tirsdag den 13. marts 2012

Vintage for the soul



Synes bare lige jeg ville dele disse fantastiske vintage-ting fra etsy med jer! 
Etsy.com er en helt vildt fed side, som er lidt ligesom trendsales - bare med vintage!
Jeg har faktisk allerede en vintage telefon, som jeg har arvet fra min oldemor! Den er bare skøn og jeg skal nok tage et billede af den en dag, når jeg får tid igen og er kommet mig over operationen som btw er i morgen kl. 8.30:/.. lidt spændt!
Men der er jo to gode ting ved at skulle opereres: 
1. gode grund er at jeg bliver forkælet derhjemme og jeg kommer helt sikkert ikke til at tænke på kalorier - for helt ærligt; man skal sku leve en gang i mellem og desuden taber jeg det jo igen (og forhåbentlig mere) når jeg engang kan løbe igen ;)
2. gode grund er, at jeg har masser af tid til at lave blog-indlæg, hvilket jo kræver lidt tid. Men den tid har jeg så nu hvor jeg ikke skal i skole de næste tre døgn. Og så håber vi (hvor jeg dog elsker at tale om jeg selv i 3. person) at jeg er gående igen på lørdag, hvor jeg fylder hele 19 år! (halvvejs til 48 - av min arm!)

Wish me luck!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar